Jedz śniadanie! Bo czy… próbowałbyś odpalić samochód bez paliwa?

Nie rezygnuj z śniadania. Poczytaj, jak to jest ważne. Zapraszamy do Dietomat.pl
Nie rezygnuj z śniadania. Poczytaj, jak to jest ważne. Zapraszamy do Dietomat.pl

Powiedzenie śniadanie to najważniejszy posiłek dnia nie oddaje jak istotną rolę odgrywa ono w zdrowym żywieniu. Dostarcza energii, składników odżywczych, chroni przed chorobami, podnosi odporność, pomaga walczyć ze stresem. Naprawdę możesz się oprzeć? Co stoi na przeszkodzie?

Ogłaszamy wspólną walkę ze słabościami! Razem postarajmy się, żeby śniadanie stało się naszym chlebem powszednim. Opowiedzcie co staje Wam na drodze w jedzeniu śniadania. Pokażcie, jak udało Wam się z tym poradzić.

  • Rano nie mam apetytu. Oczywiście, bo zjadłeś za dużo w godzinach popołudniowych 🙂 Spróbuj zrobić coś dla swojego zdrowia i zmienić ten utarty schemat. Albo… zostań w miejscu, w którym jesteś – oczywiście jeśli jesteś zdrowy, pełen energii, fit 🙂
  • Rano nie mam czasu. Zrób więc śniadanie wieczorem. Przygotuj miks płatków, pokroj owoce, zadbaj o jogurt naturalny w lodówce. Przygotuj blender – miej w domu owoc. Możesz zjeść też śniadanie w drodze do pracy.
  • Stresująca praca – ściśnięty żołądek. Śniadanie polepsza nastrój, pomaga konfrontować się ze stresującymi sytuacjami, podnosi wydajność i koncentrację. Zrób koktajl antystresowy:
    • banan
    • ½ szklanki mleka
    • łyżeczka gorzkiego kakao
    • łyżeczka płatków migdałowych/ziaren słonecznika.
    • Albo owsiankę z bananem, kakao i migdałami.
  • Pusta lodówka. Zadbaj o to dzień wcześniej. Nawet jeśli przypomni Ci się o tym o 23 – na pewno znajdzie się w pobliżu jakiś otwarty sklep.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *