Popularny napój nie odpowiada za otyłość

Atmosfera wokół żywienia, które odpowiada za otyłość staje się gęsta. Problemy mają światowe koncerny znane na każdym kontynencie. Obok milionów wydawanych na reklamę, coraz częściej firmy produkujące żywność typu fast food są obligowane do podjęcia działań prozdrowotnych. Akcje informacyjne np. o kaloryczności posiłków są łączone z finansowaniem badań naukowych, które mają przekonać, że otyłość jest efektem braku aktywności i uprawiania sportu.

Z  tak postawioną tezą nietrudno się nie zgodzić, ale należy traktować ją jak półprawdę,

Ostatnio ten temat został opisany przez  amerykański dziennik „New York Times”. Szczegóły znajdziecie na stronie:

 http://nauka.newsweek.pl/coca-cola-otylosc-nadwaga-newsweek-pl,artykuly,368390,1.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *